Gårdagskvällen = Wonderful

Gårdagskvällen var helt jääävla underbar alltså, fy fan...

Jag gick mot Tess vid strax efter halv 9, så precis typ när jag kommit kommer hon och hennes familj med Taxin, och fy fan vad glad jag blir..
Hon stiger ut ur bilen, brun som en pepparkaka (avis) ;P Och så springer hon fram å kramar mig, å fy faaaan va skönt de var, ja har aldrig varit så jävla lättad i mitt liv, att krama den bästa personen i världen, som vet preci shur jag känner just nu och som alltid ställer upp för mig, de var bara så fucking underbart.. Jag började även gråta för jag blev så lättad... (jag gråter jämt nu känns de som fan)

Så glad att du e hemma nu älskling <3

Efter de, så gick vi in, tess packa upp lite, alla hennes jävla väskor å shit, 100 st typ, typiskt tess xD, mohahaha xD
Sen satte vi oss ner i henne ssäng och kollade massa bilder från resan och snacka massa om resan å sådär, även om ja redaan visste de mesta eftersom ja hållit kontakten med henne hela tiden =)
Efter de lyssnade vi på massa gammal musik, skit mysigt, och snacka mssa skit, fick även läsa hennes dagbok från Resan ^^ =) De stog om mig dääär, tihiii =)
Efter ytterligare några timmar med skitsnack å sådär, så gick jag och Tess våran promenad, halva vägen  hem till mig, sen stog vi typ prata en halvtimme om allt å inget, så jävla skönt, så skönt att ha henne hemma å kunna prata med..

Aja, nu kommer den lilla tönten, så måste öppna, hihi. men ha de bääääst..
Puss och kram / Emelie "Memlan" "Memmis" "Smurfen" Jansson...tihii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0