Det var den dagen de...

God morgon, lr ja, de e ju god eftermiddag men iaf..
Hör och häpna, jag har bara varit vaken 2 timmar, vad har hänt med mig egentligen??:O
Jo, jag satt uppe hela natten och snackade med J, och en kanadensare, och spelade copter på Hamsterpaj, ända till halv 7 imorse...
Gick och la mig, blev väckt av E, han tyckte jag skulle up halv elva..jag hade sovit 4 timmar, fan..
Somnade sedan om och vaknade 10 i 3, och fan vad de känns jobbigt..
Jag har fan sovit bort hela dagen känns de som, snart middag lixom..
Ska försöka att inte vända dygnet såhär, känns inte bra..

De är nu 7 dagar kvar innan jag åker ner till Gbg och till J =)
Börjar snart bli nervös tror jag, men men, vafan, ja klarar mig nog =)
Ja ska ju träffa en av de undebaraste människor jag känner lixom...

SÅ, vad ska man göra idag då, nu när man sovit bort hela dagen?..
Som sagt, middag snart, sen ska jag nog ta en lång promenad i de fina vädret, och sedan ska jag nog se på Fjorton suger, som jag planerat i typ några dagars tid nu, men aldrig blivit av..
Aja, vi får la se vad som händer, har jag tråkigt kanske ja g skriver här igen, vem vet..

Ha de bäst allihopa, och snälla ni, glöm inte bort att kommentera, även om de bara är en jätte liten kommentar =)
tack tack
Puss och kram på er // Emelie

Kommentarer
Postat av: Madelene

Har en blogg utmaning till dig, kolla min blogg för mer info gumman !
Puss

2007-07-06 @ 13:18:30
URL: http://elmu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0