Moral och Dubbelmoral!

Jag blir så jääääääääääääääääääävla förbannad på att folk snackar så jävla mkt moral, men själv har en dubbelmoral, stå bara för va de säger och sluta gå runt och snacka skit till alla om de sen, om personen i frågan redan pratat med dig om de. DE FUNKAR LIXOM INTE ATT GÅ Å SNACKA BAKOM ANDRAS RYGGAR!..
Jag blir så jävla förbannad, att hela min eftermiddag förstördes tack vare de!..
TACK SÅ JÄVLA MKT!
Aja, ja pallar inte vara sur och så, ja som var så glad att skolan börjat igen, ska ja redan börja få ångest att gå tillbaka?.. NEj, skulle inte tro de, jag klarar av de, men jag TÅL de verkligen inte!...

Moral & Dubbelmoral, bestämm dig för en sak, och håll dig till den istället!!

Kommentarer
Postat av: Mediadrev

Moral är bara till för att låsa människor i roller, likaså dubbelmoral. Att lyssna på sitt inre är viktigare än att känna denna moral som ska styra och ställa ens känslor om empati och så vidare.
Ignorera dessa baktalande tungor och visa att DU är bättre och viktare.

2007-08-27 @ 21:32:01
URL: http://mediadrev.blogg.se/
Postat av: du vet vem

Jag håller totalt med dig, men som du vet fungerar det inte så tyvärr. Man kan bara önska att det skulle kunna bli så men det kommet aldrig kunna bli det, och det är något vi alla kommer få leva med.

2007-08-27 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0