Livet ^^

Har du någonsin haft den där känslan då du känner dig väldigt älskad av dina närmaste, vänner och familj. Den där känslan som du alltid vill ha kvar tills du dör. Den där känslan känner jag av ibland, ibland inte. Men i förrgår när jag var med mina älskade vänner, och faktiskt min s.k pojkvän, jo, ja måste tyvärr säga "s.k" berättar sen. När jag var me dessa underbara människor, då mådde jag så underbart bra, bättre än jag mått på mkt mkt länge. Trodde den känslan hade lämnat mig förevigt, men icke, den fanns kvar där, gömd långt ner.

En känsla man vill ta vara på

Ibland är livet väldigt motigt, men kom då ihåg, de blir bättre, kanske inte om en timme, om en dag, men låt de tar tid, allting har sin tid som sagt. Men jag ska vara ärlig, jag tänker aldrig sådär,utan jag mår skit för stunden ändå. Men om man började tänka sådär, så kanske de skulle bli lättare? Aja, vi ska nu försöka ta livet som de kommer, och göra de bästa av situationen i både med och motgångar, inte sant?..

Motgångar är vår bäste vän när vi mår för bra

Vi borde egentligen inte ha motgångar, vi ser de bara som motgångar, för att de är en jobbig situation, jämfört med en bra situation. Så svenska folket, le, och ta allt me en nypa salt, och kanske se till att motgångarna inte blir så stora, som du kanske anser dem vara. Som sagt, lite motgångar ibland dör ingen av.

Lär dig livets stora gåta, älska, glömma & förlåta <3

Kommentarer
Postat av: niklasb

Jag är för det där med motgångar... eller vad tycker du???

2007-08-12 @ 16:24:25
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0