Lättad

Igår var en jobbig dag, fast ändå så jävla bra dag, iaf på kvällen ^^

Känsliga läsare varnas, Emelie blev aggresiv igår

haha så farligt var de faktiskt inte, jag blev bara förbannad på min dåvarande pojkvän att jag gav honom en käftsmäll för att han skulle lyssna, sedan så fick hela plattan veta om att jag gjorde slut med honom, för ja tror jag skrek de rätt så högt,... ;P
Men men, jag känner mig lättad, inte de minsta jobbigt faktiskt.. Att få slå någon gjorde mig starkare än ja trodde ^^

Haha fast detta betyder inte att jag ska börja slåss på heltid, verkligen inte, detta var bara en reflex jag gjorde för jag blir så sur när folk skämtar bort och inte lyssnar när jag pratar allvar med någon...

Emelies käftsmällar förtjänar bara vissa

Kommentarer
Postat av: niklasb

förtjänrar jag en käftsmäll????=)

2007-08-18 @ 01:27:02
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Sussu

Jag tycker du gjorde dt bra, och att han verkligen förtjänade smällen (: <33

2007-08-18 @ 10:18:17
URL: http://ohsussu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0