Vår vår vår!

Åhååå de ligger i luften, nånting e pågång <3
Jaaaa, de e äntligen vår påriktigt... Ja insåg de när jag kunde gå utan munktröja på mig,i endast min jättefina prickiga klänning, fyfan va sköööönt...
Satt även ochsolade en stund hos Tess med henne och Linnea, och drack Iskaffe och åt piggelin, faaan va hääärligt =)

Ikväll blire festa med gänget, de ska bli kul <3 =)
Ska dock försöka ta de lugnt å itne dra på mig bnågon dum förskylning igen, som sist...

Hostan har faktiskt börjat ge sig rätt ordentligt nu, är så skööööönt  =)

Imorgon blire slappa/sola hemma hoss Tess hela dagen, med henne Linnea och martin typ =) Läääängtar, bruuuun <3

hahahahhaa, men självklart e man redan lite brun... Och ja lovar, de e inte tack vare brun utan sol 8-)..

Men men, nog om min solbränna:P xD
Ska snart hoppa i duschen, sen ska ja relaxa en stund, å sen klockan sju ska ja åka in till stan ^^ =)

Måste bara påpeka att Anton är söt, han ska faktiskt ringa och kolla mig ikväll så ja inte gör något dumt på fyllan, hahahah:P men vadå? JAG? göra något dumt på fyllan... ALDRIG : P <3 hahah =)

Ha de så trevligt alla söta där ute, så hörs vi ;)

Love, Peace and understanding // =) <3

Kommentarer
Postat av: paris :)

ååh tack, gillar din blogg med empan :)

/ love paris

2007-04-14 @ 17:31:40
URL: http://princeparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0