Usch & Fy!!!

Haha, nu tror ni säkert att jag ska börja skälla på folk å sådär, men nej, faktiskt itne, ja ska skälla på mig själv. Ja har varit onyttig helöa förra  veckan, inte bloggat ordentligt, å bara varit allmänt slarvig... USCH, skärpning!

Hahah, lovet var väll ja vet inte, lugnt... Försöka ta de så lugnt som möjligt, eftersom min jävla (förlåt svordomen, alla som tycker de e ohyfsat) hosta aldrig vill ge sig. Å ja får reda på på måndag om de e kikhosta lr inte. SEEEEGT!

Sen under hela helgen var det kalas, kalas, kalas (plus lite fest, lr de blev inget, en viss tess övertalade mig att komma till ossie).... Martin fyllde 18 och brorsan fyllde 15.. 
Fredag var de födelsedagsmiddag för Martin:D Med mig tess, linnea, martin, greger och hjelmen :)
väldigt trevligt faktiskt:) å ja va papparazzi som vanligt, hahaha ^^ :) (hjelmen hatar mig för de)
Lördag var de fest pågång i märsta, när jag e i sollentuna ringer tess och övettalar mig att komma till ossie istället...(ångrar de lite nu!) haha...Så stack till Ossie istället och kolla på film me honom å Tess, var lite  mysigt de oxå, dopck var jag skiiiiiit trött... (de va kul å kolla på gamla klasskompisar, när dem gick i typ 5an:D:P
haha:D
Söndag var de kalas hemma hos Martin, med alla hans  vänner. Var jätte trevligt, god smörgåstårta, och god annan tårta och allt annat... HHAhaa Hjelmen var bakis, som sedan gick över till feber. Han var illröd och frös, tyckte så synd om honom alltså! men men, nu mår han bra ^^:)
Måndag var jag hemma och tog de lugnt typ, trevligt faktiskt:) <3

Igår var vi hos Martin igen (Jag Linnea & Tess)... Hjelmen och jag började bråka som faaaaaaan, tack vare att han slog mig den jäveln.. Sen skulle han tvunget fixa knullrufs på mig! Så han fick de, jätte vackert;P hahaha:D Men men. Första dagen iskolan igår oxå, Lite segt att gå längsta dan första dan, men de funkade:)

Idag fick vi reda på att vi har fått ett eget klassrum, som e helt avskilt typ från skolan, på vuxenavdelningen, känns som om vi inte tillhör skolan länge lr någe, men men, de funkar säkert :/

Fick även reda på idag,a tt ja inte kan bo hos Henke, om ja ska ner till Skåne, fan..aja:/  Förhoppningsvis så kanske ja kan lösa de på annat sätt.. annars får ja la åka ner i sommar:P xD

Stuck on you
Precis de ja e, asså, de går inte att få bort tankarna för dig. Men ja känner att de känns så meningslöst, å kommer jag inte ner till skåne, ska jag nog ge upp allt som handlar om kärlek! Suck!.. Visserligen  så förväntar ja mig ingen sånn "kärlek" när ja kommer ner, men iaf...:/ Blä!


Nu sitter jag här å nsätan gråter typ.. Fick nyss höra att en av mina bästa killkompisars styvfarsa dog tidigare idag. Fy fan.. usch:'(... Tänker på dig vännnen. Älskar dig, finns alltid här för dig...
R.I.P LG <3

TJOHEJSAN vi hörs...
pussar / Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0