:) today

Dagen började med en seg jag i sängen, som "försov mig".. Aja, de e ändå eget arbete, så får ändå närvaro.
Men iaf, pallrade mig upp ur sängen fixade mig och åt. Sen bar det av till skolan..
Kommer dit, å får reda på att redovisningen av våra arbeten inte ska vara klara förns nästa vecka så ja hade fan kunnat stanna hemma och sooooova!! Aja, blev ändå¨att vänta på Lunchen..
Vi alla satt där i typ en timme, innan jag var tvungen att sticka. Skulle hämtra sötnosen Ami (En dvärgschnozer) =)

Sen nu sitter jag här framför datan och ska börja skriva den där genus Saken, som jag aldrig gjorde igår..(antons fel) :P.. Jag skrev bara klart diktanalysen.. Fy mig..

Idag har jag faktiskt varit på bättre humör, känner att jag behöver det.. Jag orkar inte gräva ner mig lixom :/ Livet leker självklart inte, men de e bara ibland de får göra de ^^

Snart är de valborg och fett najs ska de bli ^^ =) Kvarnis som vanligt tror jag ^^

Juste, måste bara fråga. Får man pussa på sin pojkvän/flickvän i klassrummet? Är de accepterat?? Är de acceptera att visa sin kärlek offentligt även i ett klassrum? Åsikter? Hur skullle du reagera om ni hade två turturduvor i klassen som satt å pussade på varann hela tiden? ^^

Aja, nu ska ja börja skriva, tjenixen..
Puss & knull alla mina hjärtegull <3 (ja, du inräknas oxå) ;)

image2

Denna fina bild har Martin gjort... Tack ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0