Sorry Bitches ^^

Att jag inte skrev igår, blidde inte så..

Gårdagen var ändå bara ilska och skolarbete så inget intressant ^^

Varför jg var arg var för att ett par idioter snodde mitt diadem utanför skolan och sprang runt i 10 minuter efter dem för att få tillbaka det... (jag var påväg hem lixom)..

Men men, såg dem inte som tur var idag ^^


Men men, idag då, idag har varit ett fett chill dag, och en bra dag, hittills iaf ^^, Nobody knows what happens on the party tonight ^^

Vi hade faktiskt inga lektioner idag, fett skönt, lr jo idrott, men den gick ja inte på för jag harfått tillbaka min hosta :/

Iaf, vi skulle mötas kvart i 9 utanför Gröndals kyrka för att kolla/lyssna på en från organisationen Clowner utan gränser Klicka här
Det är en organisation som åker runt i världen och uppträder för att få barn att skratta. Barn som råkat illa ut, tack vare krig, trafficing och liknande. Deras mål är att få dessa barn att skratta.

Det var rätt berörande när han (Nalle som han hette) berättade och visade film om när dem var i Palestina och uppträdde. Vilka strikta regler som finns där. Han berättade även om känslor han fått när han fått andra att skratta, som varit med om så mycket hemskt, de gick inte att förklara ordentligt sa han.

Han berättade även att media lurar oss nu för tiden. Eller snarare vi låter oss luras av alla saker som står i media. Dock har dagens generation börjat förstå att allt inte ska tros på, vare sig att sanningen är större eller mindre. Varför han kom in på detta är för att enligt medierna är inte Palestinierna så styrda av Israel som dem egentligen är. Palestinier har vägar dem inte får åka på, och kan knappt röra sig fritt på gatorna. Sägs de ofta i medierna?. Inte vad jag sett iaf, har du?..Kommentera isåntfall..
Detta kändes nästan som ett lurendrejeri från medierna, hela sanningen syns inte, endast om man skulle åka dit själv, skulle man nog förstå hur illa de va..

Men men, idag e de la fest iaf ^^ Kul kul:D
haha:D
Ska bli fett kul iaf, I hope..

ha de bra gummisnopp :)

Puss & knull mina hjärtegull <3

Kommentarer
Postat av: paris :)

"sorry bitches" hahaha bra där ;D

2007-04-27 @ 21:28:57
URL: http://princeparis.blogg.se
Postat av: Alladin

Intresant blogg:)
Coolt att du orkar skriva:P
(från skilnad frå vissa andra) (mig)
Hare gött

Puss o kram och nyp i stjärten:p

2007-04-30 @ 02:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0