Skolarbete!

Suck, sitter här, fick nyss datan..
Ska skriva rent diktanalysen och göra klart Genus bakrunden idag...

Fått nytt internet nu oxå... Lr vi har bytt från Telia till telenor, och har då snabbare internet för samma pris typ^^ fett najs:P
men har inte märkt av denna "snabbhet" än:P
haha^^

justeee, fick ett trevligt sms av Anton idag, som visade att han inte hatar mig iaf ^^ bra de iaf^^
haha:D

Slutade typ 10 över elva idag, fett soft :D:D men tror du ja stack hem direkt lr?...näääää.. Tog en evighet innan jag gick hem, fan:P
hahaa...

Aja, nu måste jag fan börja med Genus bakrunden å så, för sen ska jag ringa anton den skitungen:P
Sen vid halv 6 måste jag ju sticka på musikundersökningen ^^:D
ihiii:D


hahaha..
Puss & knull mina hjärte gull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0