Rush!

Jajaj, snart ska ja sticka till mörby för att åka till skolan, oooorka:D
Men jag orkade iaf klöä mig lite somrigt idag:D faaaan de ska ju bli vääääääärme <3:D
äääälska:D
Men men, pratade med Anton i telefon igår..(Han som kommenterar ett av mina blogginlägg med "han som kommer på artonårsdagen")
haha, reiktigt mysigt...

Sen så satt jag å han å typ deppa över vår kompis styvfarsa, faaaaaaaan..Men men, sånt e livet:/...

Antooooooooooooon, du e en jävla skåning, ja ska slå nästa gång ja ser :P (Inget ont mot skåningar då alltså, bara mot anton) hahaha:D
Å anton, lär dig kommentera bättre, å gärna andra oxå, älskar läsa kommentarer. De e lite torka över så..
Aja, måste kila nu, men vi hörs senare..
Pusselipuss på alla söta <3 :)
Emelie <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hmm..stackars dig som måste upp tidigt..jag som har lov ;) mwahah.jag kommenterarade iaf!

2007-04-13 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0