Idag!

Kommer till skolan och vill hellst bara gå hem...
Jag orkar inte med att tänka på skolan nu, jag behöver rannsaka mig själv istället..

Jag vill inte leva på att försöka få  den jag älskar att förstå att jag begått ett misstag, att de aldrig kommer upprepas... (låter som jag varit otrogen, men de har jag inte)

Jag har bara begått ett misstag, som jag nu säkert kommer få ångra resten av mitt liv, jag har sumpat den minimala chansen som kanske fanns för att jag skulle kunna bli lycklig med någon jag gillar..

Men hur länge ska man egentligen få tjata om sitt misstag, innan de glömms helt? Jag förstår att otrohet aldrig kommer glömmas, men om man gjort ett misstag, som inte är lika "stort" som otrohet, ska man väll inte behövas påminnas och tänka på det länge?.. Visserlöigen har de inte gjort de, men de känns som om de kommer bli utdraget..

Jag har berättat att jag ångrar mig, och gör allt för att få honom att förstå att de ej kommer upprepas, men kommer de hjälpa?? Jag är iaf glad att han inte slutar prata med mig bara för han är besviken på mig :/

Om de fortfarande finns en liten chans kvar för oss, som de kändes förut iaf, kommer jag göra allt för att visa vad jag känner och vill...

DrØmmer jag, är en bra låt, som verkligen förklarar vad jag känner, lr snarare är de så att jag kopplar denna låt till honom...
Låttexten kommer senare :) <3

Aja, nu ska jag dra, typ sticka hem...ooooorkar inte meeeeeeeeeeeeed skolan just nu!...
tjohej:)
Puss & knull mina hjärtegull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0