He Drives me....

CRAZY

Precis, de är de som han gör och jag vet inte hur jag ska kunna få det att sluta! Han e ja vet inte vad, så jävla konstig mot mig, men ändå går de ju inte å ogilla honom!.. Slutar han inte upp som han gör snart, bryter jag ihop, för att jag inte förstår honom...(observera att han inte e elak mot mig på ett elakt sätt, utan bara elak på ett retligt sätt)


BTW, ja måste bara presentera min idol här i bloggen. Samuel Östman heter han. Ja tycker han sjunger, som jag vet inte vad, å får mig att bara vela ha honom i mitt rum, spelandes hela natten. Och eftersom att jag e så snäll så ska ni få hans hemsida här. Jag ska övertala den lilla gossen att komma å spela på min 18 års dag.. Får de hur de går... hehe.. Visserligen är de långt tills dess men iaf.


Please, tell me what I´m doing wrong!


Älska, glömma & förlåta är några ord, som är kloka, men ändå jobbiga att tränga sig igenom!

Hittade något så urgulligt, som bara måste vara med här...ja tycker iaf de va gulligt <3

Kolla här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0