:'(

Jag pratade tidigare i veckan om att veckan börjat dåligt, och den slutade åt helvete, med en massa ångest och bara usch! Men men, så nu mår jag skit, men shit happens lixom!.. tänkte faktiskt tillägna detta inlägg till den person som har största delen av mitt hjärta, istället för att sitta å gnälla över hus miss-lyckad  eller misslyckad jag är..:/

 Anton! <3
Jag säger bara det, den killen har verkligen allt. Allt förutom genkänslor som jag har till honom...

Killen som man kan prata med om allt, utan att skämmas eller fundera över om du sagt rätt eller fel...

Den man kan ringa vilken tid på dygnet, utan att han blir sur...

Då du känner dig nere och bara vill försvinnna, får han en att ändå klara av att leva dagen, och ta nästa dag som den kommer.

När hellst bara vill sitta och gråta och deppa, finns han där för att trösta dig, och göra dig glad, och han lyckas..

Han får mig att känna mig hel inombords, att min själ är fulländad...

En framtid mellan oss som kärlek eller vänskap, de kvittar just nu, för du betyder ändå allt för mig <3

Jag vet att jag klantar till det ibland, och gör de besviken...
Jag lovar de ska bli ändring på det..
De ska inte upprepas..
Jag är så evigt tacksam att du finns där för mig..
Att du klarar av att stå ut med mig ..

Jag älskar dig Anton <3

Jag hoppas det finns en framtid mellan oss <3

Du ger mig kraft att leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0