Can´t live without you!

No I can´t, and I´ve realized it now! ♥

Livet kommer och livet går, men kärleken består..
Haha fan heller...vad menar man med de??
Kärlek, vad e de för något? Är de något bra, är de något dåligt??
Jag vet....
De är något besvärligt och jobbigt!

Vad vore livet utan kärlek? Helt jävla underbart! ♥

Så sant som de var sagt.. De vore så jävla mycket enklare då. Visserligen är inte kärlek allt här i världen, men mycket. Därför de gör så jävla ont!

I can´t live, if living is without you! ♥

Så känns de iaf, jag vill bara skruva tillbaka tiden nu, och göra allt annorlunda, som ja gjorde förut. Allt skulle sett så mycket annorlundare ut nu, och förhoppningsvis mycket mycket bättre. Jag borde insett för länge sen vad de var jag höll på med, men självklart gör ja inte de förns de e försent!..

Vad spelar de för roll om jag vill ha dig? När de ändå aldrig kan bli du och jag! ♥

Precis, vad spelar de för roll längre, jag vill lixom inte leva på att om jag gjort annorlundare, eller insett saker tidigare, hade allt kännts så mycket bättre, och allt varit så mycket annorlunda. Jag var dum och korkad som inte gjorde något i tid!...

Love is the slowest way of suicide! ♥
True, true, true

True love is suicide! ♥
True, true, true

Love takes us up where we belong, were the eagles fly, on a mountain high ♥


Kommentarer
Postat av: han som kommer på 18 års dan

ge aldrig upp med kärleken, du vet ju aldrig hur det slutar... vi får väl se om du kommer ner, ja vill verkligen de även om du inte tror de.

2007-04-09 @ 23:55:42
Postat av: Emelie

tack anton, för din kommentar. Ja ger aldrig upp, tack vare dig, tack för att du finns <3

2007-04-11 @ 18:58:01
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0