Long time, No see!

Jag vet, jag har inte varit aktiv på evigheters evigheter. Det har hänt så mkt den senaste tiden att jag inte håller koll på allt..

Sjukhusvistelse
Medicinering
Drogberoende pojkvän
Dumpad
Studenten
Ny älskad Pojkvän, LInus <3
Söka Jobb


Jag har troligtvis glömt bort massa, ingen koll.. Nu är de "sommarlov" iaf. Söker jobb som fan nu:) Men nästa vecka blir de lite ledighet. Åker upp till systers killes hus i östersund med familjen:) Sen förbi Lilla Loos, förbi Jennie och hennes familj. Ska bli nice. Slipper lillebror hela veckan också, ska bli rätt skönt at tbar aåka me mamma å pappa.. Inte för att micke e så jobbig men iaf:P

Jobbade igår, de fick bra, hemtjänsten är rätt nice:)
Jobbar idag också, sen får vi se om ja får några fler tider:)

Ska försöka uppdatera bättre från och med nu, men lovar inget, så ingen blir besviken..

Peace Aut :P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihi självklart har jag inte glömt dig, ser ju dig på msn hela tidn :D

2009-07-12 @ 13:08:06
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sandra

woho du har uppdaterat:D:D:D

2009-08-04 @ 15:29:55
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: jennie

haha nej du är en fisprupp :D men åh snygg blogg du har då, FIXA min så snygg :( <3

2009-08-12 @ 16:16:22
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

dags och uppdatera igen gumman:) jag måste ha någonting och läsa på dagarna haha:)

2009-09-13 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0